Σιωπηλή προσευχή



Στην καρδιά μου αποδέχομαι την τέλεια Ύπαρξή μου.

Αποδέχομαι ότι η χαρά που πρόσμενα είναι ήδη μέσα στη ζωή μου.

Αποδέχομαι ότι η αγάπη που παρακάλεσα να έχω, ήδη είναι μέσα μου.
...
Αποδέχομαι ότι η γαλήνη που έχω ζητήσει είναι ήδη η πραγματικότητά μου.

Αποδέχομαι ότι η αφθονία που αναζητούσα ήδη γεμίζει την ζωή μου.

Μέσα στην αλήθειά μου, αποδέχομαι την τέλεια Ύπαρξή μου.

Παίρνω την ευθύνη για της δικές μου δημιουργίες.

και όλα τα πράγματα που είναι μέσα στην ζωή μου.

Αναγνωρίζω την δύναμη του πνεύματος που είναι μέσα μου, και ξέρω ότι όλα τα πράγματα είναι όπως πρέπει να είναι.

Μέσα στην σοφία μου, αποδέχομαι την τέλεια Ύπαρξή μου.

Έχω επιλέξει τα μαθήματά μου προσεκτικά, και τώρα πορεύομαι με αυτά και τα βιώνω πλήρης.

Ο δρόμος μου με παίρνει σε ένα ιερό ταξίδι με θεϊκό σκοπό.

Τα βιώματά μου γίνονται μέρος του Ό,τι υπάρχει.

Εν γνώσει μου, αποδέχομαι την τέλεια ύπαρξή μου.

Αυτή την στιγμή κάθομαι στην χρυσή μου καρέκλα και ξέρω

ότι είμαι ένας άγγελος του Φωτός.

Βλέπω το δισκοπότηρο , το Δώρο του Πνεύματος, και ξέρω ότι όλες μου οι επιθυμίες έχουν ήδη εκπληρωθεί.

Στην αγάπη για τον εαυτό μου, αποδέχομαι την τέλεια Ύπαρξή μου.

Δεν ρίχνω καμιά κρίση ή βάρος στον εαυτό μου.

Αποδέχομαι ότι όλα στο παρελθόν μου δόθηκαν με αγάπη.

Αποδέχομαι ότι όλα σε αυτή την στιγμή προέρχονται από αγάπη.

Αποδέχομαι ότι όλα στο μέλλον θα αποτελούνται από περισσότερη αγάπη.

Στη Ύπαρξή μου, αποδέχομαι την τελειότητά μου.

Και έτσι είναι.

Η Σιωπηλή Προσευχή είναι η αναγνώριση για Ό,τι υπάρχει. Με αυτή την προσευχή, ξέρω ότι όλες οι προσευχές που ειπώθηκαν ποτέ έχουν ακουστεί από το Πνεύμα, και ότι το Πνεύμα μου έχει δώσει όλα όσα έχω ζητήσει.

Είναι μια αναγνώριση ότι η ψυχή μου είναι πλήρης μέσα στην αγάπη και στην ευλογία του Θεού. Είναι μια αναγνώριση της τέλειας κατάστασης μου και της τελειότητας του Είναι μου.

Όλα όσα έχω επιθυμήσει, όλα όσα εύχομαι να συν-δημιουργήσω, είναι ήδη μέσα στην πραγματικότητά μου.

Το ονομάζω αυτό την Σιωπηλή προσευχή γιατί ξέρω ότι η Ύπαρξή μου έχει ήδη εκπληρωθεί.................................


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

OMTimes -Όταν ο κοσμος σας καταρρεει, ετοιμαστείτε να συναντήσετε την Διδυμη φλογα σας!

Τα μοναχικά βήματα -- Τάσος Λειβαδίτης