Για τον έλεγχο & την κριτική

Μπορώ να δω το Φως μέσα στους ανθρώπους, ακόμα και όταν δεν το εκδηλώνουν. Κάθε άνθρωπος μπορεί. Είναι μια επιλογή που έχει κάθε στιγμή. Αρκεί να θέλει & να είναι έτοιμος … Μπορώ να υπερνικήσω τον πειρασμό να επεμβαίνω στα μαθήματα των άλλων ή στην δική τους αλήθεια. Δεν είμαι αρμόδια να παρέμβω. Ομοίως, ούτε οι άλλοι είναι αρμόδιοι να παρέμβουν στα δικά μου μαθήματα ή στη δική μου αλήθεια, για να την προσαρμόσουν στα δικά τους μέτρα & σταθμά. - ‘Αυτό που λες δεν ισχύει!’ - Ισχύει για μένα. Είναι σαφές πως ό,τι ισχύει για μένα, μπορεί να μην ισχύει για κάποιον άλλο. Ό,τι είναι κατάλληλο για μένα, μπορεί να μην είναι κατάλληλο για κάποιον άλλο. Και το αντίστροφο. It’s Ok. Θα υπάρχει κάτι άλλο που θα είναι κατάλληλο για κείνον / για μένα. Μπορώ να αντιστέκομαι στον πειρασμό να κρίνω τους άλλους ή να τους ελέγχω. Έχουν το δικό τους δρόμο. Ομοίως, δεν επιτρέπω σε κανέναν να ασκεί έλεγχο σ’ εμένα. Εγώ ορίζω τον εαυτό μου. Εγώ ορίζω την ψυχή μου. Θέτω τους δικούς μου κανόνες στη ζωή μου. Έχω κι εγώ τον δικό μου δρόμο. Δεν πειράζει αν κάποιοι όντως δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν. Δεν πειράζει αν κάποιοι αμφιβάλλουν. Δεν πειράζει αν κάποιοι δεν εγκρίνουν. Δεν πειράζει αν κάποιοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν. Έχω τον δικό μου δρόμο και θέλω να προχωρήσω. Θέλω να ανοίξω τα φτερά μου και να πετάξω. Εστιάζω στην εξέλιξή μου. Όλα τα υπόλοιπα τα προσπερνώ, με ειρήνη στην καρδιά μου. Είμαι πέρα από την όποια εικόνα ή κριτική των άλλων για το άτομό μου. Καλή ή κακή, δε με αγγίζει – δε με αφορά. Αυτό που αληθινά είμαι δεν υπόκειται στην κρίση κανενός. Το θέλω της ψυχής μου δεν υπόκειται στην κρίση κανενός. Ο δρόμος μου στη ζωή δεν υπόκειται στην κρίση κανενός. Τα παιχνίδια της προσωπικότητας των άλλων ανθρώπων δε με αγγίζουν. Δε με αφορούν. Τα προσπερνώ, με ειρήνη στην καρδιά μου. Δεν είμαι εδώ για να υπηρετώ το εγώ κανενός. Είμαι εδώ για να υπηρετώ το Φως. Έχω επιλέξει να πορεύομαι στο Φως. Εστιάζω μόνο σε ό,τι θέλω πραγματικά να προσελκύσω. Ό,τι δεν είναι Φως, ό,τι δεν είναι Αγάπη, το τυλίγω με Φως και Αγάπη. Με Reiki ή χωρίς. Και το απελευθερώνω, με ειρήνη στην καρδιά μου. Και προχωρώ παρακάτω. Αρνούμαι να διαπεράσω με τη σκέψη μου το σκοτάδι. Αρνούμαι να ασχολούμαι με σκιές. Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω. Έχω μια αποστολή στο Φως που με καλεί να προχωρήσω. Να ανοίξω το βήμα μου στην υπηρεσία. Εδώ που έχω έρθει – με δική μου απόφαση ψυχής - έχω επιλέξει συνειδητά να υπηρετώ το Φως. Κάποιος άλλος μπορεί να έχει κάνει μια διαφορετική επιλογή, συνειδητά ή ασυνείδητα. Είναι δικαίωμά του. Είναι δική του υπόθεση. Δεν θα τον κρίνω. Δεν θα επέμβω. Θα σεβαστώ την επιλογή του. Εδώ που έχουμε έρθει – με δική μας απόφαση ψυχής - μας έχει δοθεί η ελευθερία να επιλέξουμε. Έχουμε ελεύθερη επιλογή σε όλα. Είναι ο συμπαντικός νόμος της ελεύθερης βούλησης. Τον σέβομαι απόλυτα, όπως σέβομαι όλους τους συμπαντικούς νόμους. Σέβομαι απόλυτα τις επιλογές των άλλων. Ομοίως και οι άλλοι καλούνται να σεβαστούν τις δικές μου επιλογές. Δίνω αποδοχή στους άλλους, σε όποιο εξελικτικό στάδιο κι αν βρίσκονται ως ψυχές, με όποιον ρυθμό και τρόπο έχουν επιλέξει να εξελίσσονται στο γήινο πεδίο. Εμπιστεύομαι το σχέδιο της ψυχής μου και το σχέδιο ψυχής κάθε ανθρώπου. Το Θείο ενυπάρχει σε κάθε άνθρωπο. Εμείς είμαστε το Φως του Κόσμου. Εστιάζω στο Φως που είναι οι άλλοι γύρω μου. Ανοίγω την καρδιά μου στην Αγάπη. Ενεργοποιώ το Φως & την Αγάπη στη συμπεριφορά των άλλων. Όπου κι αν βρίσκομαι, φυτεύω σπόρους Φωτός και Αγάπης στους γύρω μου. Με το χαμόγελό μου, με το βλέμμα μου, με τον λόγο μου, με τη σκέψη μου. Με υπομονή και επιμονή. Είναι τα ‘μικρά’ πράγματα που κάνουν τη διαφορά… Μπορεί να μη δω τους σπόρους να αναπτύσσονται και να μεγαλώνουν. Δεν έχει σημασία. Απελευθερώνω την ανάγκη μου να δω άμεσα αποτελέσματα. Απελευθερώνομαι από την προσκόλληση στο αποτέλεσμα. Μέσα μου γνωρίζω ότι έχω υπηρετήσει το Φως εκεί που κλήθηκα κάθε φορά να υπηρετήσω. Στην τράπεζα ή στο ταχυδρομείο, στη δουλειά μου, στην οικογένειά μου, στο σπίτι των φίλων μου, στο μέρος που πήγα για καφέ, στο σινεμά, στο μετρό ή στο λεωφορείο. Με την παρουσία μου, τη συνειδητότητά μου και τη δόνησή μου έχω επηρεάσει θετικά το περιβάλλον μου. Έχω συμβάλλει στο να γίνει η διαφορά. Και επιλέγω να συμβάλλω συνειδητά σε αυτό κάθε μέρα. Κάθε μέρα καθρεφτίζω την αλλαγή που επιθυμώ να δω στον κόσμο. Αυτό έχει σημασία. Μένω γαλήνια μέσα σ’ αυτή την επίγνωση. Και έτσι είναι.

http://reiki-123.blogspot.gr/2011/07/blog-post_2507.html

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

OMTimes -Όταν ο κοσμος σας καταρρεει, ετοιμαστείτε να συναντήσετε την Διδυμη φλογα σας!

Τα μοναχικά βήματα -- Τάσος Λειβαδίτης