Γιατί αν δεν είναι η ευτυχία υπεύθυνη για το χαμόγελο σου..
τότε ποιος είναι;;
Σίγουρα όχι εγώ...μα τότε τι μου λένε τα μάτια σου;
Τι είναι κρυμμένο πίσω από κάθε βλέμμα σου;
Ποιες απαντήσεις ζητάς;..δεν έχει σημασία..
Πέρασε πια τόσος καιρός..και ξέχασα που έκρυψα τα θέλω μου..
Αλήθεια..εσύ δεν μου το ζήτησες αυτό;;
Ίσως..αν θυμηθείς που πέταξες τα σ'αγαπώ μου..
Αν τολμήσεις να παραδεχτείς, πως δίπλα τους δεν έχει θέση ο εγωισμός..
Αν αφήσεις την ματιά σου να πετάξει, μακριά από ότι σε κρατάει
καρφωμένο στη γη..
Ίσως τότε δεις τον δρόμο που σου κρύβουν τα σύννεφα..
Μέχρι τότε εγώ θα συνεχίσω να βλέπω..το χαμόγελο σου...
μα θα χαρώ πραγματικά ...όταν θα δω πως χαμογελά η ψυχή σου!
Δ.Βασιλειάδου


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

OMTimes -Όταν ο κοσμος σας καταρρεει, ετοιμαστείτε να συναντήσετε την Διδυμη φλογα σας!

Τα μοναχικά βήματα -- Τάσος Λειβαδίτης