Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ

Κάποτε ήταν ένας άγγελος θλιμμένος με ολόξανθα μακριά μαλλιά  και φωτεινά  πράσινα μάτια,  που έψαχνε να βρει την αγάπη παντού   !Μια ζωή έψαχνε και έψαχνε  και ένιωθε  ότι ζούσε στο σκοτάδι  και στην θλίψη  ! Ήταν σα να μην έβλεπε τα σημάδια αγάπης που ο Θεός του έστελνε   καθημερινά στον δρόμο του!!!   Ήθελε να ξεφύγει να πετάξει ψηλά  μα τα φτερά  ήταν κολλημένα  κάτω στην Γη!  Ένα όμορφο βράδυ καλοκαιριού  ήρθε στο κόσμο του Άγγελου, ένα όμορφο φωτεινό αστέρι ! Ο άγγελος σήκωσε το κεφάλι και το κοίταξε!! Τι όμορφο και λαμπερό που ήταν!!! Με την λάμψη του φώτισε τον Άγγελο  που δεν σταμάτησε στιγμή να το κοιτάζει !! Ο άγγελος φώναξε : τι όμορφο που  είσαι αστέρι μου!!! Ένιωσε την κάρδια του να πεταρίζει ,το αστέρι χαμογελούσε από ψηλά και έλαμψε περισσότερο   .
- Τι έχεις άγγελε μου του φώναξε;  Γιατί είσαι θλιμμένος ;  Η αγάπη που απεγνωσμένα ψάχνεις είναι μέσα σου ,άνοιξε την κάρδια σου να την νιώσεις!!
-Δεν μπορώ φοβάμαι, είπε  ο άγγελος, έξαλλου  δεν ξέρω τι είναι η αγάπη! Πως είναι να σε αγαπάνε; Δεν το  έχω νιώσει ποτέ μου!!! Πως είναι δυνατόν να την βρω αφού δεν ξέρω τι είναι;
- Είναι το φως που έχεις μέσα σου , είπε το αστέρι!! ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ! ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΣ !
-Πως θα δω αυτό το φως; Αφού το σκοτάδι   έχει σκεπάσει τα πάντα μέσα μου  ! Σε παρακαλώ φωτεινό μου αστέρι ρίξε μου μια στάλα από την λάμψη   σου , για να μπορέσω να διώξω το σκοτάδι από μέσα μου! Και τότε το αστέρι έλαμψε ακόμα πιο πολύ! Ο Άγγελος χαμογέλασε  και ένιωσε μια ζεστασιά στην κάρδια του !! Τι όμορφο που είναι  αυτό που νιώθω!!!!
- Τι νιώθεις άγγελε μου;-
- Νιώθω την κάρδια μου να χτυπάει  σαν τρελή! Δεν ξέρω όμως τι είναι!! Το μόνο που ξέρω είναι ότι θέλω απλά να σε κοιτάζω!!!
  Ίσως ο άγγελος να είχε μαγευτεί από την ομορφιά και τη  λάμψη του αστεριού!
Το αστέρι τότε χαμογέλασε!!
-Είσαι ένας όμορφος άγγελος  . Χαμογέλασε καρδιά μου ! Δες την ομορφιά μέσα σου  και εγώ θα στέλνω τις ακτίνες μου να σε φωτίζουν κάθε βράδυ !!
Και ο άγγελος όσο κοίταζε το αστέρι του ,τόσο πιο πολύ το ερωτευόταν!!!
Ένα απόγευμα καθώς  ο άγγελος περίμενε να νυχτώσει για να δει το όμορφο λαμπερό αστέρι του , εκείνο  φάνηκε και φώτισε όλος ο κόσμος του!!
 Το αστέρι χαμογέλασε όταν είδε τον Άγγελο και είπε :
-Άγγελε μου ,απόψε ήρθα με  σκοπό  να φωτίσω την ζωή σου , να καθίσω στα μαλλιά σου  και να γίνω ένα με  σένα !Ο Άγγελος ήταν τόσο ευτυχισμένος και η κάρδια του πλέον  χτυπούσε μόνο για το αστέρι του!!!   Η νύχτα ήταν όλη δικιά τους !
- Αυτό είναι η Αγάπη ,είπε  .Την αισθάνεσαι   μέσα σου ! Αγάπη είναι αυτό που κάνει την καρδιά σου να πετάει! Να βλέπεις μόνο την ομορφιά που έχει ο άλλος μέσα του ,είπε το αστέρι! Πιάσε το χερι μου αγγελε μου και τίναξε τα φτερά σου!  Έλα δοκίμασε ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ !
 Ο άγγελος  σήκωσε τα φτερά του  και τίναξε όλη την σκόνη και την βρωμιά ,που είχε μαζέψει τόσα χρόνια ,από πάνω του!
- Ήρθε η ώρα αγάπη μου, να ανέβεις ψηλά εκεί όπου ανήκεις !! Σ’ αγαπώ και μην φοβάσαι τίποτα! Θα είμαι εδώ για σένα!!
Τότε ο άγγελος πέταξε ψηλά στον ουρανό μαζί με το αστέρι . Φαινόταν τόσο χαρούμενος και ευτυχισμένος !
Κάποια όμως στιγμή  ενώ ανέβαιναν  ψηλά στον ουρανό, το αστέρι του είπε :
-Αγάπη μου εγώ πρέπει να φύγω ! θα έρχομαι να σε βλέπω!!
 Ο άγγελος φώναξε!
- Όχι,   μην φεύγεις ! Έχω ανάγκη από την αγάπη σου!!!
-Κάθε φορά που θα με σκέφτεσαι  και θα με θυμάσαι θα νιώθεις την αγάπη μέσα σου !! Θα είμαι εκεί ΠΑΝΤΑ !
Έτσι , το αστέρι απομακρύνθηκε και χάθηκε κάπου μακριά στον ουρανό !
Τότε ο Άγγελος ρώτησε τον Θεό :
 -Θεέ μου αγαπημένε, γιατί το αστέρι έφυγε από την ζωή μου;
-Γιατί ήρθε η στιγμή να βρεις την αγάπη μέσα σου ! Το αστέρι εκανε την αποστολή του   δείχνοντας  σου πως είναι να αγαπάς!  Κράτησε  το μέσα σου!! Μα ,είπε ο άγγελος, μπορούσε να μείνει .Μου  αρκούσε  μόνο να βλέπω την λάμψη του !! Δεν ζητούσα τίποτα  περισσότερο !  
-Αυτό το αστέρι   , είναι ένα λαμπερό αστέρι που σκοπός της  ζωής του είναι να διαμοιράσει την αγάπη παντού σε όλα τα πλάσματα της Γης και να ζεστάνει τις καρδιές όλων όσων βρίσκονται  στο μονοπάτι της  ζωής του !
 Ο άγγελος τότε είπε :
- ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ ΦΩΤΕΙΝΟ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕΣ  ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΜΙΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΛΑΜΠΕΡΟ ΦΩΣ ΣΟΥ ΚΑΙ  ΜΕ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ   ! ΘΑ  Σ ‘ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ  ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ  Ø×


® Dina Constantinoudi  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

OMTimes -Όταν ο κοσμος σας καταρρεει, ετοιμαστείτε να συναντήσετε την Διδυμη φλογα σας!

Τα μοναχικά βήματα -- Τάσος Λειβαδίτης