Βουβός πόνος 
Όλα γκρεμίστηκαν γύρω μου ,ο κόσμος μου σκοτείνιασε,ένιωθα σαν ημούν αλλού,σαν χαμένη   !! 
Τι παγερό συναίσθημα  ο πόνος και η απώλεια σου, έτσι κράτησα μέσα μου το συναίσθημα της αγάπης που ένιωθες για μέναγια να κρατάω την μνημη σου ζωντανή ! Φοβήθηκες και το έβαλες στα πόδια ενώ μέσα σου ήθελες να μείνεις, και να με κάνεις δικιά σου, χωρίς όρια, με ένα πάθος τρελλό !Το  ήξερα όσο τίποτε άλλο ,γιατί εσυ ήσουν και θα είσαι ένα κομμάτι δικό μου,όσο κι αν δεν θες να το παραδεχτείς! Έπαψες να μου μιλάς ,να πιέζεις τον εαυτό σου ούτε να με σκέφτεται και μου ζήτησες να είμαστε δυο φίλοι!Μου είπες οτι δεν ήθελες να πονάω ,αλλά ουτε να κανω όνειρα για σένα, και εκεί που ήμουν το μωράκι σου και ο άγγελος σου έγινα στην ψύχρα η αδερφή σου ! Μέσα σου  αναγνώρισα την δίδυμη φλόγα μου  και ή ξερα  ανα πάσα στιγμή ,τι ένιωθες ακόμα και τον πόνο σου ,την αγάπη και τον πόθο σου  για μένα!!Νόμισες οτι μπορούσες να μου κρυφτείς ,απο ποιόν να κρυφτείς ; από τον εαυτό σου; Δεν ήθελα τίποτα απλά να νιωθω την αγάπη σου και ας μην σε έβλεπα ποτέ μου ,αρκεί να ξερω οτι υπάρχεις ,και οτι εισαι ευτυχισμένος!! Απόψε το απόδειξες πάλι ,ήρθες σαν δροσερό αεράκι και μου χάιδεψες σε όλο το σώμα μου,με φίλησες και μου είπες σ αγαπώ ,με αγκάλιασες και κοιμηθήκαμε μαζί !! Το πρωί ήρθες πάλι έχοντας μάχη με τον εαυτό σου ! Η λογική και το συναίσθημα ,και τελικά νίκησε το συναίσθημα και με έκανες δική σου όπως παλιά! ΄΄Ενιωσα απέραντη χαρά που ήσουν κοντά μου !!! Δεν μπορείς να κρυφτείς απο την αγάπη όσο κι αν προσπαθείς! Αν το θες όμως τόσο πολύ,εγώ θα εξαφανιστώ απο την ζωή σου για να είσαι ευτυχισμένος! Αρκεί που τώρα πια ξέρω οτι υπάρχεις  και ας μου λείπει το άλλο μισό μου !
Σ ΑΓΑΠΩ ΟΣΟ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ !

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

OMTimes -Όταν ο κοσμος σας καταρρεει, ετοιμαστείτε να συναντήσετε την Διδυμη φλογα σας!

Τα μοναχικά βήματα -- Τάσος Λειβαδίτης