Οταν σ' αγαπώ αγνά

Όταν σε αγαπώ αγνά ,πάντα σου εύχομαι υγεία και ευτυχία.

Έτσι όπως είσαι σε αποδέχομαι.

Σ' ότι έχει ανάγκη η ψυχή  ανταποκρίνομαι ,μα όχι στις επιθυμίες του εγώ σου.

Χρόνο και χρήμα και ενέργεια προσφέρω με χαρά ,για να στηρίξω το άνθισμα σου .

Χαίρομαι με τις επιτυχίες σου ,ακόμη  κι όταν μου στερούν  την προσοχή και την επιβεβαίωση σου.

Όταν αγνά σε αγαπώ ,είσαι για μένα  ένα  λουλούδι ,μια έκφραση  μοναδική της Θεικής ενέργειας.

Την εσωτερική σου ομορφιά αντικρίζω ,ακόμη και όταν  δεν μπορείς να την εκφράσεις.

Όταν  αγνά σε αγαπώ , με ειλικρινεια  σου εκφράζω όλα  όσα  σκέφτομαι,νιώθω  ,χρειάζομαι.

Κι είναι αδύνατο  να με πληγώσεις, αφού η αγάπη ,η αγνή,ποτέ δεν προσδοκά  και δεν υπολογίζει.

Την ευτυχία  σου ποθώ με όποιον κι όπως ορίζει η ψυχή σου.

Όταν αγνά σε αγαπώ ,δεν  το μπορώ  κτήμα μου να σε βλέπω ούτε  ζητώ να αγαπάς μονάχα εμένα.Θα ήταν σαν να βάζω χαλινάρια  στην ψυχή σου  κι εμπόδιο να γίνομαι ,στην οικουμενική σου αγάπη.

Όταν αγνά σε αγαπώ,απο το Θεικό Εαυτό σου έχω εμπειρία ,γιατί είναι  η αγάπη  Θεική και μόνο το Θεό  μπορεί να βλέπει.

Στις δυσκολίες  σου ποτέ δεν νιώθω φόβο,γιατί απ' αυτές η εσωτερική  μεγαλοπρέπεια  προβάλλει,όπως
κι  η δύναμη για να τις αντιμετωπίσεις.

Όταν αγνά σε αγαπώ ,σε αφήνω για να βρείς  δικές σου λύσεις  κι  απαντήσεις, ακόμη
κι όταν θα 'θελα  να σου περάσω τις δικές μου.

Είναι  από αγάπη  που αφήνω εσέ  να ψάξεις  την αλήθεια,που είναι κρυμμέννη μέσα σου.

Όμως ,αγνά για ν'αγαπώ ,χρειάζεται εγώ να δυναμώσω και να μην ψάχνω  ασφάλεια κι αξία απο σένα.

Τη μοναξιά πρέπει  να ξεπεράσω κι εδώ  να βρίσκομαι  όχι γιατί σε χρειάζομαι,μα απλα  γιατί σε αγαπώ.

Δε γίνεται αληθινά να αγαπώ  αυτό που έχω ανάγκη .

Γιατί μόνο  μεσ' απο δύναμη ψυχής ,αυτάρκεια και πληρότητα μπορεί κανείς αγνά να αγαπάει.

Κι ακόμη όταν φεύγεις απ' αυτόν τον κόσμο,ο πόνος μου δεν θα είναι από αγάπη ,αλλά απο την ανάγκη μου να σ' έχω στο πλευρό μου .

Γιατί είσαι εσύ ονότητα θεική ,που απελευθερώθηκες από το υλικό σου όχημα.

Για σένα θα έχω στην  καρδιά μου ευτυχία
Τα δάκρυα θα'ναι για μένα.

Προχώρα αγάπη μου ,
Στην οικουμένη όπου ανήκεις,
Κι άφησε εμένα.

Γιατί αυτό είσαι αληθινά....

Η Οικουμένη.


Απο το βιβλίο :


Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ    του   Ρομπέρτ Ηλία  Νατζέμυ 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

OMTimes -Όταν ο κοσμος σας καταρρεει, ετοιμαστείτε να συναντήσετε την Διδυμη φλογα σας!

Τα μοναχικά βήματα -- Τάσος Λειβαδίτης